niedziela, 5 maja 2013

o tym, że Lenin ciągle wzbudza emocje...

   Naukowcy rosyjscy oznajmili właśnie, że są w posiadaniu kawałka meteorytu tunguskiego, który spowodował katastrofę w środkowej Syberii. Kto chce, niech wierzy w te rewelacje, dotąd takiego dowodu brakowało.
   Zwiedziłem dziś legionowski Portobello Market czyli pchli targ. Niczego co by przypominało meteoryt lub choćby jego fragment nie zobaczyłem. Natomiast jeden ze sprzedawców oferował mało używany portret wodza rewolucji pażdziernikowej w ramach z sosny syberyjskiej. Kiedy się zbierałem do obfotografowania Włodzimierza Uljanowa,  właściciel omal mnie nie nalał po mordzie i nie wdeptał w ziemię mojego Nikonka. Nie wiem co spowodowało takie emocje, nie dałem się jednak sprowokować i podążyłem za tłumem ratując sprzęt i zdrowie.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz