środa, 16 lutego 2011

forum rządzi, forum radzi, forum nigdy cie nie zdradzi...

Pani się zwierza:
Jestem trudną osobowością, przez 3 lata miałam z tysiąc okazji żeby przespać się z kimkolwiek (jak wiecie to nie jest problem) w tym rzecz, że nie odpowiadało mi to. Raz nie mialam zaufania do faceta, raz wiedziałam ze zależy mu na jednonocnej przygodzie. Tak więc minęły moje 3 lata bez seksu! Szok!
I teraz pojawiła się osoba, z którą wiem, że chciałabym to zrobic ( mam 25 lat! - nie jestem dziewicą ) ale boję się cholernie....
Jak wypadnę? Jakie mieć podejście?

Na forum liczyć można:
Strzel pół litra i ...za Ojczyznę!
Zamknij oczy i myśl o Anglii!
Sama sobie komplikujesz najprostszą sprawę pod słońcem, to nie operacja na otwartym sercu tylko zwykłe pukanko :)
Wam kobietom tylko seks w głowie
Załóż kieckę, będzie ci łatwiej. Spodnie usztywniają, a w kiecce będziesz czuła luzik na dole. Kiecka jest wprost stworzona dla kobiet przez cywilizację. Od dołu go wpuść.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz