niedziela, 9 września 2012

forum rządzi, forum radzi, forum nigdy cię nie zdradzi...

pan się zwierza:
Na moim weselu było 180 osób. Wesele trwało 3 dni: sobota,niedziela i  poniedziałek. Wszystkim załatwiłem transport i hotele w apartamencie 4 gwiazdkowym. Koszt wesela wyniósł mnie 132 453zł a z prezentów ledwo wyciągnąłem 20 tysi. Zapraszałem najbogatszych z rodziny ,żeby chociaż zniwelować koszta na zero.  Jednak się przeliczyłem i teraz siedze w kącie i płaczę. Kiedy ja to spłacę? Z pensji 1700zł ? Żona bezrobotna do tego mamy 3 dzieci i 2 dobermany. Tragedia ludzie !

forum na to:
Wesele to minimum tydzień, za granicą z czarterem samolotu. Wtedy jest melanż wspominany latami i wtedy goście sypią kasę. A jak się dziaduje, to jak Ty gościowi tak gość Tobie.
Sorry,.

Może sprzedaj coś- dzieci albo żonę. Dobermanów- nigdy, bo to jedyny wierny element twojego majątku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz