środa, 15 grudnia 2010

forum rządzi, forum radzi, forum nigdy cię nie zdradzi...

pani docieka:
Było tak. Byłam na randce z facetem, potem poszliśmy do mnie. Zaczęliśmy się przytulać i całować, ale ja na więcej nie chciałam pozwolić, to znaczy trochę się droczyłam. On mówi "no chodź, nie bądź taka", to ja na to "a co z tego będę miała?". Tak w żartach zapytałam. A on mówi, że da mi Ipoda. Rozbroił mnie tym zupełnie no i już się nie opierałam, wiecie jak to jest jak facet rozbroi jakimś żartem. Rano się budzę, jego już nie ma, ale obok łóżka leży ... Ipod.
Zatrzymać? Oddać? Wyrzucić?

co na to forum?
Jeżeli był tylko klasyczny seks to ajpod moim zdaniem jest ok. Jeśli był oral i anal, facet cie wykiwał.

Ajfona chociaż. Dżizas, w ogóle się nie szanujesz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz